Небанальна статистика: Німеччина в цифрах
Вся правда про німецьку столицю
Незважаючи на свою стабільність, історичне минуле Німеччини зовсім не настільки стабільно, як німецький менталітет, адже держава змінювала свою столицю сім разів. Головними містами в різний час були:
* Аахен
* Франкфурт-на-Майні
* Нюрнберг
* Берлін
* Веймар
* Бонн
* знову Берлін з 1990 року.
Обігнали Венецію?
У німецькій столиці більше мостів, ніж у самій Венеції, хоча місто і не справляє враження найбільшій мережі внутрішніх вод у Європі. Однак 960 мостів доводять незаперечний факт, хоча італійська красуня пишається своїми 400.

Однак є в Німеччині неповторне місто, яке затьмарило навіть столицю і отримало назву «Північна Венеція». Це красень Гамбург, який перещеголяв навіть Венецію, Амстердам і Лондон разом узяті: за різними підрахунками, мостів через річку Ельба налічується від 2300 до 2500.
Що робити, щоб не сидіти у в'язниці?
Відповідь напрошується сама собою: втекти! Як з'ясувалося, практично двісті років тому німецький уряд прийняв рішення, що прагнення до свободи є «основним інстинктом» особистості і життєво важливою потребою.

З цього випливає, що втеча з ув'язнення логічна і виправдана, отже, не може вважатися злочином. Сподіваємося, що Вам це не знадобиться, але все ж: якщо втікачу з в'язниці не пощастить і він буде знайдений, покарання за втечу не буде, проте доведеться досидіти належний термін, якщо тільки після втечі не вчинити парочку нових злочинів!
Смачного!
Незважаючи на те, що німців не можна віднести до любителів стояти біля плити, за час карантину 30% жителів Німеччини стали частіше готувати вдома. За різними підрахунками, не проти готувати вдома 73% жителів країни. Питання лише в тому, як часто:
* 39% опитаних німців роблять це щодня
* 40% опитаних - двічі-тричі на тиждень.

Незважаючи на те, що німців з їх 1500 видами ковбас вважають м'ясоїдами, 8 мільйонів жителів ФРН взагалі не їдять м'яса або роблять це дуже рідко. За результатами опублікованого щорічного звіту про харчування від Міністерства продовольства і сільського господарства Німеччини за 2020 рік (Ernährungsrepost 2020), 55% німців хотіли б скоротити споживання м'ясних страв або вже зробили це.
І знову про німецьку економність
Німці здавна славляться своєю раціональністю у витрачанні коштів і ресурсів. Тому не дивно, що саме Німеччина стала першою серед європейських країн, яка перейшла на літній час заради економії електроенергії. Цей факт стався 30 квітня 1916 року, в розпал Першої світової війни.

З німецькою статистикою для нас розбиралася Марія Дегтяренко, команда «Баварського дому, Одеса».
Міфи і реальність німецького автобану!
Швидкісний безліміт?
Для автомобілістів по всьому світу Німеччина асоціюється з абсолютною свободою, а німецькі автомагістралі зведені в статус неперевершених. Але будьте обережні, друзі! Довгий час вважалося, що по автобану можна їхати, втиснувши до упору педаль газу, як хочеться, не побоюючись бути зупиненими поліцією.

Насправді 60% німецьких автомагістралей не мають офіційних обмежень швидкості, але на них встановлена рекомендована максимальна швидкість 130 км/год. І навіть якщо поліцейського партуля на узбіччі не бачити, то порушувати швидкісний режим ми Вам не рекомендуємо: в тих місцях, де є обмеження швидкості, найчастіше встановлені радари. І чорно-біле фото Вас за кермом не забариться опинитися у Вас в поштовій скриньці разом з повідомленням про штраф.
Відсутність заторів - міф чи реальність?
При слові «Stau »/затор у будь-якого німця безслідно зникне посмішка з обличчя! Затори в Німеччині стають все більш серйозною проблемою. Причина: зростаюча кількість учасників дорожнього руху, але головним чином, збільшення будівельних робіт на німецьких автомагістралях.

У 2018 році на німецьких дорогах було в цілому 1,5 мільйона кілометрів заторів, викликаних часом очікування близько 457 000 годин!
Зі статистикою не посперечаєшся!
Також у політиці палко обговорюється тема швидкісного режиму. Жителі Німеччини особливо дбайливо ставляться до питань екології і дослідники з'ясували, що обмеження швидкості знизить рівень забруднення повітря частинками пилу, а також число автомобільних аварій з важкими травмами або навіть смертями.

При всій своїй громадянській відповідальності німці все ж твердо захищають можливість збереження автомагістралей без обмежень швидкості і автомобільні гіганти Німеччини також не зацікавлені в обмеженні швидкості: як же тоді рекламувати потужні і швидкісні автомобілі, якщо їх не можна буде водити?
Ні зівакам і блогерам!
Як повідомляє Deutsche Welle, проблема зівак і бажаючих зняти і викласти в соціальні мережі фото і відео аварій прийняла такі масштаби, що в минулому році німецькі законодавці вирішили підвищити штрафи за подібну поведінку.

Тепер вони можуть досягати 1000 євро або двох років позбавлення волі, якщо дії будуть кваліфіковані як кримінальний злочин, наприклад, за статтею за ненадання допомоги (323c КК ФРН) або фото- або відеозйомку осіб, які перебувають у безпорадному стані, а також за розповсюдження цих матеріалів ( 201a КК ФРН).
Зараз у Німеччині обговорюються додаткові поправки, що карають за публікацію фотографій загиблих у ДТП людей. Поки юридична відповідальність передбачена тільки за знімки поранених, тобто осіб, які можуть виступити в якості позивачів.
Скільки коштує кілометр?
Високий рівень якості покриття німецьких автомагістралей має свою ціну. За даними німецької статистики, розмір щорічних витрат на обслуговування автобанів у Німеччині дорівнював 0,5 мільйону євро на 1 км дорожнього покриття! Ця сума вдвічі більша, ніж виділяється на дороги в США. У цьому і криється секрет безпеки і комфорту німецьких трас. Захотіли покататися з вітерцем?

У тонкощах німецьких швидкісних магістралей для нас розбиралися Аріелла Акоа Мбіда і Марія Дегтяренко, команда «Баварського дому, Одеса».

Курси німецької мови для початківців в Одесі:

Все, що Вам потрібно знати про німецьку залізницю - Deutsche Bahn!
Про німецьку пунктуальність
Немає такого німця, який би не лаяв німецьку залізницю (DB)! Ця тема для обурень у Німеччині ще гірша, ніж тема всіх політиків! Німецька статистика підрахувала: кожен п'ятий пасажир німецької залізниці запізнюється.

Але давайте розберемося в німецькій пунктуальності! У німецької залізниці діє «правило шести хвилин»: кожен поїзд, який відхилився на шість хвилин від розкладу, вважається таким, що запізнився. Наївні німці навіть не підозрюють, скільки сюрпризів таїть у собі український варіант!
Отже, чому команда «Баварського дому, Одеса» фанат DB?
Чарівна програма
У DB є мобільний додаток - DB Navigator, який сортує всі маршрути з введеного Вами пункту відправлення А в необхідний пунтк прибуття Б за
* ціною (на один і теж напрямок на одну дату від 19.90 до 185 євро!)
* часу відправлення/прибуття
* кількості пересадок
* часу в дорозі
* дати
У цьому додатку Ви можете придбати квитки навіть дешевше, ніж Вам їх продадуть у терміналі або касі (стояти в касу не рекомендуємо: черги!)
Як бути, якщо запізнюємося на стикування?
Якщо ви купили квиток через додаток і їдете в запізнювальному поїзді, DB надішле Вам СМС про те, що робити, якщо на стикування ви не встигаєте. З нашим експертом на шляху з Берліна до Амстердама інформування було наступним:«Шановна фрау Д., нам дуже шкода, що ми затримуємося на 15 хв. І Ви не встигаєте на пересадку в А. Не виходьте на станції С, проїдьте до Д. Там пройдіть на платформу номер 7 і зайдіть в поїзд номер... в А. Вибачте за незручності!»

От ви б пробачили?! Ми вже пробачили!
Приємним бонусом є і той факт, що в разі затримки Вам можуть запропонувати пересісти на більш швидкісний і дорогий потяг (ICE) без жодної доплати.
Що робити, якщо зв'язку немає?
Якщо ви купили квиток в касі і у системи немає з Вами зв'язку, запитайте контролера, якщо ви не встигаєте на стикування. Він перевірить і люб'язно підкаже, де вийти і на який поїзд пересісти, не змінюючи квиток.

Вважається нормальним, якщо контролер поїзда зв'яжеться з машиністом поїзда, на який порушується стикування і уточнить, чи не зможе той затриматися з виїздом на кілька хвилин! (І це не фантастика, перевірено на особистому досвіді.)
Головне - зарезервувати місце!
Не у всіх квитків на німецькі поїзди є місця: найчастіше при купівлі Ви просто вибираєте клас і комфортність вагона. Якщо Ви їдете на регіональних поїздах і електричках, то місце Ви вибираєте, вже увійшовши у вагон. Але важливо пам'ятати, що в ранкові і вечірні години, а також у п'ятницю після обіду і в неділю ввечері вагони можуть бути переповнені - багато німців саме в цей час відправляються на роботу або додому з сусідніх міст.

У швидкісних поїздах ICE бажано при купівлі квитка забронювати собі місце. Тоді Вам не доведеться звертати увагу на датчики, розташовані над кріслами, - на них зазначено, на якому проміжку це місце вже заброньовано іншим пасажиром.
Поки місце вільне, ви можете ним скористатися, якщо їдете без броні.
Як подорожувати дуже дешево!
Німецька залізниця пропонує масу варіантів економії для тих, хто не любить витрачати на переїзди великі гроші.

Крім звичайних проїзних на місяць і на рік за пільговими тарифами, є ще й нічні квитки, квитки для групового проїзду, що включають компанію з декількох осіб/сім'ю, тварин і велосипеди в певні години, на вихідних або на території окремої федеральної землі або регіону.
Обов'язково звертайте увагу на такі квитки, як
* Wochenend-Ticket
* Super Sparpreis-Ticket
* Länder-Ticket
* Quer-durchs-Land-Ticket

Приємних Вам подорожей, друзі!
Секрети німецької залізниці нам повідала Марія Дегтяренко, команда «Баварського дому, Одеса».
Вчи німецьку мову в аккредитованому центрі Goethe-Institut Ukraine!
Заповніть, будь ласка, форму і ми зв 'яжемося з Вами по телефону або електронною поштою!
Рівень, який Вас цікавить
Напишіть Ваші запитання чи коментар
Наші новини
вул. Успенська, д. 60, оф.2 (другий поверх)
65045 Одеса
Україна

+380668611508
+38048777 06 96

info@bayernhaus.com.ua
Нас можна знайти тут:
Ваші ім`я та прізвище
Ваш номер телефону
Адреса електронної пошти
Напишіть Ваше запитання або залиште коментар